Followers

Thursday 3 October 2013

Pink Give Away

I oktober farger jeg bloggen min rosa! 

Det er Rosa Sløyfe-aksjon over hele verden, og formålet med aksjonen er å vise solidaritet med dem som rammes av brystkreft, øke kunnskapen og samle inn penger til forskning. 
Jeg fikk selv brystkreft i 2010, og markerer aksjonen med en liten Give Away på bloggen min. Jeg vil samtidig oppfordre mine bloggvenninner til å undersøke seg selv, og benytte seg av tilbud om mammografi!

Denne gangen er det du som er følger av bloggen min som kan delta på Give Away, så er du ikke allerede følger, er du velkommen til å bli det!

Slik gjør du:
  • For å få et lodd må du være/bli følger og kommentere i feltet under.
  • For å få to lodd må du linke dette innlegget til din egen blogg (ikke Facebook)
Skriv om du får et eller to lodd.
Nederst på siden ser du bilde av premien :)
Trekning 31.oktober.

Jeg har sydd en rosa løper, som den yngste datteren min har ønsket seg til jul. Skrev nylig at min rosa periode var over for en stund, men den gang ei... Fikk nemlig bestilling på et bokstavteppe i rosa, og måtte gå til innkjøp av en bunke rosa stoff. Er godt i gang med teppet, og løperen ble til av avskjær/scraps. 








 Over ser du stoffene, og under starten på bokstavteppet. 
Resultatet kommer etterhvert :)

Og her er min Give Away i oktober, en rosa sminkepung. 
Kanskje den blir din? 


 Takk for alle koselige kommentarer på tidligere innlegg!
Jeg ønsker deg en flott oktober! Ta vare på deg selv!
Klem fra Liv Aagot :)

64 comments:

  1. Så flott med rosa give away. Sjølvsagt blie eg med på det. 2 lodd på meg.

    ReplyDelete
  2. Så flot med din rosa løber, men det er altid flotte ting du laver.Jeg er med på 2 lodder.
    Knus Ulla

    ReplyDelete
  3. Nyderlige stoffer og flott løper og sminkepung. Det blir spennede å se bokstavteppe ferdig :-)

    ReplyDelete
  4. Kjempefine rosa produkt, både løper og sminkepung. Og så bare vet jeg at teppet blir flott!
    1 lodd på meg.

    ReplyDelete
  5. Nydelig løper og søte stoff.Spennende med bokstavteppe.
    2 lodd på meg.

    ReplyDelete
  6. Hei;)
    Nydelige ting du har sydd;) Den rosa løperen var nydelig. Å jeg tar gjerne en rosa sminkepung;)) Her er det litt sytørke fortsatt.
    Det å bli alvorlig syk er en stor påkjenning. I desember er det ti år siden jeg fikk nytt nyre;) Livet går litt opp og ned, men mest opp:)

    Her tar vi (litt)høstferie fra i morgen.
    Ønsker deg en fin ukeslutt og helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    ReplyDelete
  7. Og jeg som trodde at jeg fulgte bloggen din... Nå gjør jeg det i hvert fall :) 2010 - akkurat det samme her, det ble et slitsomt år... Liker egentlig ikke å tenke så mye på rosa og alt som forbindes med det, men hiver meg likevel med på din give away - for sminkepungen er jo så flott, og jeg liker stoffene du har brukt! 1 lodd til meg :) La oss leve nå!!!

    Klem

    ReplyDelete
  8. Følger bloggen din, og tar ett lodd. Har ikke tekniske ferdigheter nok til å ta to. Så nydelige stoffer du har brukt i den løperen. Likte også godt hvordan du har quiltet den med pyntesømmer.

    ReplyDelete
  9. Kjempelekker løper med en artig variant av quilting, skulle gjerne ønske at jeg vant den nydelige sminkepungen. Som over er heller ikke jeg så teknisk at jeg kvalifiserer for mer enn 1 lodd dessverre :)

    ReplyDelete
  10. Eg vil veldig gjerne vere med, og 1 lodd til meg(veit ikkje korleis eg legg ut link) Og det var ein nydelig løper du har sydd, i flotte rosa stoffer.:-)

    ReplyDelete
  11. For en nydelig sminkepung. selv om den her er ønsket til strikkeveske mi for å ha småting i.
    1 lodd til meg

    ReplyDelete
  12. Så fin blogg du har da. Jeg tar 2 lodder og håper på det beste.
    Klemz

    ReplyDelete
  13. Det ble en veldig fin löper av restene. Blir spennende å se bokstavteppet ferdig. 1 lodd til meg på din flotte sminkeveske. Om jeg vinner vil jeg den skal gå tll Gretes innsamling...

    ReplyDelete
  14. Hei!Ja Rosa aksjonen og din give away må vi støtte!Får heller ikke til å legge din give away på siden,men skriver eget innlegg på min blogg om rosa aksjonen,og link til deg.Så da blir det kan hende to lodd på den flotte rosa sminkepungen.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    ReplyDelete
  15. Så flotte rosa ting du har laget, og ei kjempeviktig sak å støtte;) Jeg tar 2 lodd;)

    ReplyDelete
  16. Kjempefint med Rosa-aksjon! Takk også til deg for hyggelige ord! Jeg digger de rosa prosjektene dine og kjenner igjen mange av stoffene... Jeg er med på giveaway! Jeg vant jo en fantastisk premie forrige gang!

    ReplyDelete
  17. Så fin måte å vise din deltagelse på ved å ha hele bloggen rosa;) Og ikke minst at du i samme anledning holder denne give away. Blir imponert over engasjementet ditt. Men du vet jo hva du snakker om. jeg er selvfølgelig følger av bloggen din fra før, men er helt klart med i konkurransen om å bli eier av denne flotte rosa sminkepungen;) ønsker deg forøvrig ei riktig fin helg;) Jeg for min del skal kose meg på Elgåsen:)

    ReplyDelete
  18. Hvor er det dog en smuk præmie. Jeg har meldt mig som følger og vil gerne deltage med 1 lod

    ReplyDelete
  19. Jeg tar et lodd foreløpig, skal prøve å likne senere!
    Jeg har en aksjon til inntekt for brystkreftforskning gående i hele 2013. Fint om du linker til den.....

    ReplyDelete
  20. Supert at du setter fokus på Rosa Aksjon, jeg er gjerne med på giveaway :-) med 1 lodd og har meldt meg som følger.

    ReplyDelete
  21. Flott med rosa give away! Tar gjerne 2 lodd! :) Nydelig løper du har sydd til datteren din, og så fint og koselig med navnet ditt og datoen på! Herlige rosa stoffer du har kjøpt, blir spennende å se teppet ferdig!
    Ha en god helg! :)
    Klem Lisa

    ReplyDelete
  22. Ja, mere forskning og kendskab til brystkræft og fint at du også sætter fokus på det. Her i Danmark er der mange indsamlinger i gang på forskellig vis. Sød og superromantisk er din Give Away og jeg deltager gerne med et enkelt lod.
    God weekend
    kh Lisbeth

    ReplyDelete
  23. Bra med en "rosa sløyfe" give away. Sminkepungen du har laget er kjempesøt! Jeg blir med på Give awayen, og tar 2 lodd. :-)
    Flott teppe og løper også! :-)

    ReplyDelete
  24. En viktig sak å støtte! :) Så flott løper, herlige og delikate farger.. Sminkepungen er kjempesøt! Jeg trodde jeg var følger, der tok jeg visst feil. Men NÅ er jeg det.. :)
    Spennende med give aways, krysser fingre for at jeg skal bli den heldige.. ;)
    Jeg linker på bloggen min også, så da blir det 2 lodd til meg.. :)
    Klem, Kristin

    ReplyDelete
  25. En nydelig sminkepung du har laget og jeg vil veldig gjerne vinne den. Det blir 2 lodd på meg.
    Forresten også en flott løper du har sydd og spennende å følge med på bokstavteppet.
    Ønsker deg en riktig fin helg.

    ReplyDelete
  26. Such beautiful pink projects.one ticket for me and thanks for the chance!!

    ReplyDelete
  27. Vilken flott løper och sminkepung! Jag er med p[ 2 lotter.

    ReplyDelete
  28. Flotte ting du har sydd , klart jeg vil bli med på din give away, 2 lodder til meg :)

    ReplyDelete
  29. Flinke Liv Aagot. Godt innlegg. To lodd til meg?

    ReplyDelete
  30. Vilka härliga rosa färger. Löparen är jätteflott och med quiltning har du fått det "lilla extra" som gör den ÄNNU snyggare!
    Tygerna är alldeles fantastiska och det skall bli spännande att se resultatet.
    Necessären är läcker.
    Fint att du uppmärksammar rosa bandet, ledsen att höra att du varit drabbad av bröstcancer, men glad att du nu är frisk!!!!!!!!!
    Sköt om dej!

    ReplyDelete
  31. Takk for at du har linket til aksjonen min! Og et lodd til på meg!

    ReplyDelete
  32. Flotte ting du lagar! Og sjølvsagt må eg ta 1 lodd på den
    fine pungen:)

    ReplyDelete
  33. Mye fint du lager. Har fulgt deg siden jeg startet min blogg og fått mye inspirasjon til ting jeg skal sy "en gang".

    ReplyDelete
  34. Et flott innlegg..
    Trekker et lodd som følger hos deg .

    ReplyDelete
  35. Flott tiltak 1 lodd til meg
    Kristrun

    ReplyDelete
  36. Den rosa løperen var kjempesøt med nydelig quilting! Rosa sløyfe aksjonen er et flott tiltak, jeg blir gjerne med på din give away så det blir 2 lodd til meg:)

    ReplyDelete
  37. Ramlet tilfeligvis innom bloggen din, utrolig mye fint å se her. Ble 2 lodd på meg også :-)

    ReplyDelete
  38. Jeg elsker ROSA! :)) ett lodd på meg. Mye fint i rosa du har sydd.

    ReplyDelete
  39. Ett lodd på mæ, fin blogg du har ;o)

    ReplyDelete
  40. A lovely post and a lovely giveaway !!!! Thank you very much ,
    dear Liv !!!! I have put the picture of your runner
    with a link to this post at the top of my page
    so that more people can be informed !!!
    Best wishes
    Niki

    ReplyDelete
  41. Jeg tegner meg for to lodd. Jeg har dessuten kjøpt rosa sløyfe og jeg støtter Lappe-Gretes aksjon for kreftforskning og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

    ReplyDelete
  42. What a wonderful Giveaway and a beautiful tablerunner.Thanks for the Chance.
    Greetings from Germany
    Gudrun

    ReplyDelete
  43. Hei Liv Ågot!
    Nydelig løper og søt sminkepung. Jeg tar to lodd.
    Ha en fin uke!

    ReplyDelete
  44. Skjønner godt din datter ønsket seg en slik løper, nydelig! Søt er også sminkepungen og jeg håper på vinnerlykke med et lodd som følger. =)

    ReplyDelete
  45. To lodder på meg - en god sak :-)
    Lekker løper - datteren din blir nok fornøyd med denne tenker jeg. Spennende å følge med på bokstavteppet også.
    Klem

    ReplyDelete
  46. Hei Liv Aagot. Jeg hiver meg på og tar ett lodd :)) Himmelblå-teppet blir veldig fint :) Flott innlegg med fokus på Rosa Sløyfe aksjon ! Det gjelder oss alle ! Sees på onsdag :) Klem fra sy-venninne Vivian

    ReplyDelete
  47. Hei Liv,som alltid mye fint fra deg da:)Pink Lady.��et lodd på meg da:)

    ReplyDelete