Followers

Tuesday 10 March 2015

"Høne og Pøne"

Hello ladies
 
I have designed a table runner, and the pattern is ready for sale in Norway.
 
Jeg har laget en stor løper med applikerte høner, hjerter og egg.
 
Du kan få kjøpt mønsteret av meg på epla, da trykker du her.
 
Det er også mulig å sende meg en mail livaagotsyse@gmail.com
 
Mønsteret kommer for salg i butikker etter hvert, men allerede nå er det mulig å få tak i dette og veskemønsteret "SUE" på den flotte nettbutikken Peggy, trykk bare her
 
Hos Peggy finner du dessuten moderne, tøffe og lekre stoffer - noe vi quiltedamer kan like :)
 








 
Happy quilting from Liv Aagot

30 comments:

  1. Gratulerer med nok eit mønster. Dette blir spennande. Håpar eg snart får tida til å sy veska!

    ReplyDelete
  2. Koselig påskeløper :)
    Morsomt med flere norske designere! Stå på :)

    ReplyDelete
  3. Stilig påskeløper, Liv Aagot! Denne vil pynte opp i stua.

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med nok et design! Likte mønsteret godt.

    ReplyDelete
  5. Så koselig påskeløper du har laget, flink e du :-)

    ReplyDelete
  6. Åååå, den var bare sååå lekker :)

    ReplyDelete
  7. Gratulerer med mønster på påskeløper! Den var stilig, og de herlige høneaplikasjonene! :-)

    ReplyDelete
  8. For en herlig høneløper! Så artig at du er "i dytten" med eget mønsterdesign :) For min del er det bare med tanken enda, jeg vet det tar innmari lang tid å lage et mønster med kvalitet, så derfor synes jeg det er helt supert at noen får det til! Fryder meg rett og slett på din vegne, og ble i riktig godt humør av disse Høne-Pønene :D Ønsker deg ei fin helg! Klem fra meg

    ReplyDelete
  9. Kjempefin påskeløper i flotte farger

    ReplyDelete
  10. Så koselig høne-hanepar!

    ReplyDelete
  11. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    ReplyDelete