Followers

Sunday 3 November 2013

Søm av pung på Gausdal Quiltelag

Heisann!

På oktobermøtet i Gausdal Quiltelag sydde vi en liten pung, og jeg var veileder. Det var en koselig oppgave, og de dyktige damene produserte kjempefine punger. Jeg sydde noen modeller før møtet, og det har blitt noen etterpå også. 

Hvis du vil sy en slik, kan jeg anbefale å ta en titt på bloggen til Elin, hun har laget en flott trinn-for-trinn beskrivelse. Den finner du HER (se Mine tips til deg og Minipung).

Under ser du først noen bilder av de pungene jeg har laget, deretter bilder av damene i aksjon på quiltemøtet.

 








Den kjempesøte pungen med katter og rosa for er det Mona som har laget :)

Tusen takk for at du besøker bloggen min! 
Og takk til alle dere som har lagt igjen en hilsen, det synes jeg er kjempekoselig! 
Ønsker deg en flott uke!
Quiltehilsen fra Liv Aagot :)

28 comments:

  1. Ojsann! De var flotte:) Ble litt nysgjerrig her, men linken fant ikke siden til mønsteret...
    Hilsen Heidi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Nå har jeg linket til startsiden istedet. Håper du finner beskrivelsen!
      Hilsen Liv Aagot

      Delete
  2. Så søte de var og det alltid hyggelig å komme sammen å sy :-)

    ReplyDelete
  3. Koselig med sy-sammen-dag! dere ser ut til å ha det gøy, og fine punger derelaget!

    ReplyDelete
  4. Hei;)
    Koselig med slike kurs/sy sammen dager;) Legger linken i mappen for gjøres/prøves og skal hente den opp etter at jeg har vært på Hamar på julemesse neste helg. Gleder meg stort;)
    Tusen takk for kommentaren på Vinterstemningen min;)

    Fin uke til deg;)
    Klem fra Ann-Mari

    ReplyDelete
  5. Hei! Så mange flotte punger og en artig variant :-) Det er så koselig å samles til felles sy-dag, vår sygruppe hadde det for en uke siden og det var så utrolig flott! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min og at du ønsker å følge meg. Legger deg til min bloggliste også :-) Ha en fin dag !

    ReplyDelete
  6. Så fine punger dere har sydd. Jeg skal sjekke ut lenken med en gang.
    Ha en hyggelig uke. :-)

    ReplyDelete
  7. Dem er så morsomme å sy så skjønner at dere hadde en koselig dag med samsøm:) De var mer for-seg-gjorte enn mine for dere har quiltet ser jeg og det ble veldig pent:)

    ReplyDelete
  8. Så kjempekjekt ut på møte deres og kjekk liten pung å sy !! :D Ha en fin dag videre!!

    ReplyDelete
  9. Så mange flotte punger , har det mønsteret jeg og , skal sy så snart jeg får tid :))

    ReplyDelete
  10. Oj så många fina necessärer du har sytt upp som modeller, nu har du ju färdigt supersnygga julgåvor!!!!! Det är alltid kul med sykurser bland ivriga deltagare, man blir själv väldigt inspirerad, en win-win situation med andra ord

    ReplyDelete
  11. Tusen takk for den flotte sminkepungen:) Det var verkeleg fint arbeid.
    Og takk for mønsteret til pungen frå dette innlegget. Det kan godt vere at eg prøver meg på den, for den såg ikkje altfor komplisert ut;)

    ReplyDelete
  12. Ser ut til å være en trivelig gjeng. Flotte punger du hadde sydd til møtet og takk for tipset.

    ReplyDelete
  13. En flott og ivrig gjeng som ser ut til å kose seg .
    Kjempefine punger du har sydd !!
    Ønsker deg fine novemberdager

    KlemAnne

    ReplyDelete
  14. Så flotte punger og for en ivrig gjeng. Kjekt å sy sammen.
    God helg til deg

    ReplyDelete
  15. Så mange fine punger damene har sydd! Det er et prosjekt jeg har hatt liggende i "vil-lage-bunken", men har ikke kommet så langt :) Mønsteret ligner veldig på et som stod i bladet Patchwork Spezial 1/2013 - kan det være det samme mønsteret? Der er det to forskjellige klaffer, en spiss og en rund. Kan jo være morsomt å variere klaffen :)

    ReplyDelete
  16. så fine punger! Må jo bare prøve meg på en sånn en - kanskje en ide til julegaver?

    ReplyDelete
  17. Ikke bare var pungene fine, det ser ut som dere har hatt det kjempetrivelig ;o)

    ReplyDelete
  18. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    ReplyDelete