Followers

Thursday 31 January 2013

Annas Skulderveske

Har du lyst til å sy deg en tøff, rommelig og praktisk skulderveske, anbefaler jeg AnnaKa sitt mønster "Annas Skulderveske"!

Den er kjempeartig, men også utfordrende, å sy. Her får du testet om symaskinen din duger. Jeg har en fantastisk symaskin, Janome Memory Craft 6500, som aldri svikter. I dag måtte overtransportøren kobles på ett par ganger, og da gikk sømmen gjennom flere lag stoff og kraftige bomullsbånd som en drøm, stort sett... 

Syvenninna mi Vivian og jeg har sydd oss hver vår veske, Vivian svart og jeg brun. Jeg har dessverre ikke bilde av Vivian sin her, men den ble knallfin!

Nå har jeg fått brukt opp siste rest av gardinstoffet jeg hadde liggende fra Designers Guild, og stoffet kom til sin rett i den store veska, synes jeg. Ps: Bare en bitteliten rest igjen, den blir nok sminkepung som skal ligge i veska og passe på leppestiftene mine :)




Veska har en stor og god lomme foran :


Og på baksiden er det også en lomme:


Det er to lommer inni veska også, så her er det plass til masse "dameting"!

Takk til AnnaKa for flott mønster!

13 comments:

  1. Så lekker denne ble. Jeg ser så mange flotte vesker sydd av dyktige damer, men har ikke turt å prøve meg på en selv. Kanskje jeg skulle prøve en vakker dag?

    ReplyDelete
  2. Kjempefin, Liv Aagot ! Jeg er enig i alt du skriver om veska og symaskina. Takk for koselige sy-timer sammen så langt i 2013. Og flere skal det bli :)) Kveldshilsen fra syvenninna Vivian

    ReplyDelete
  3. Knallfin!! Enig med deg:)Flotte mønster fra AnnaKa og god symaskin.

    ReplyDelete
  4. Kjempefin veske, kjekt med mange lommer! Får aldri nok vesker!
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    ReplyDelete
  5. Flott veskemønster! Jeg blir aldri lei av å sy vesker, det fascinerer meg:) og så likte jeg stoffet ditt! det er så vanskelig å få tak i spennende kraftig stoff(les: gardinstoff) her i byen. Symaskinene blir satt på store prøver med slike prosjekt, men heldigvis Berninaen min spiser seg stort sett igjennom det meste:))

    ReplyDelete
  6. Kjempefin og forseggjort veske! Er nok hakket for avansert for meg.

    ReplyDelete
  7. Hei
    Og takk for koselig besøk i bloggen min..
    Og så så mye fint du har laget..!!.
    Ble skikkelig fristet til å lage meg ei sånn veske jeg også...må bli neste prosjekt...

    hilsen fra
    HegeT

    ReplyDelete
  8. Denne vesken var virkelig fin.

    ReplyDelete
  9. Å du så flott veske og nydelig stoff! Eg er og glad i vesker men har ikkje sydd dette mønsteret ... Flotte sminkevesker du hadde også ;o)

    quilteklem

    ReplyDelete
  10. Lekker veske du har laget i skikkelig "kult" stoff.
    Denne falt jeg for :-)

    ReplyDelete
  11. Hei Tusen takk for besøket i min Blogg. Jeg ble veldig glad for å se du likte veskene mine også.Kaffe kopp vesken fant jeg inne på quiltesiden bare å skrolle deg nedover så finner du en link til Gratis mønster. Ha en flott sy helg. :)

    ReplyDelete
  12. Kjempefin veske. Flott stoff du har brukt. Jeg har også sydd denne veska. Syns den er fin og praktisk samt at den er litt tøff.

    ReplyDelete