Followers

Wednesday 12 June 2013

Blå roser til sydamen

Roser er røde, fioler er blå...

Mine roser er ikke røde, men blå! Kjempefine stoff som jeg bare måtte ha... Jammen er det fint at Agnes på Sybutikken Lillehammer har så mye fristende :)

Har sydd mønsteret "Til sydamen" av AnnAKa, og nå har sydamen ny veske som rommer diverse utstyr, en koppepose til quiltekoppen og en liten pose til sytilbehøret.

Gleder meg til å fylle dem med ting og tang neste gang jeg skal på møte i Lillehammer Lappelaug og Gausdal Quiltelag :)










Her ser dere Vivian og Agnes på syrommet mitt.
Vi koser oss ved symaskinene våre!

Quiltehilsen med ønske om en god juniuke fra
Liv Aagot :)

18 comments:

  1. Det är helt underbart vackra saker som Du sytt nu, tycker jag! Väskan är så jättefin och de andra två små "påsarna" också. Tyget Du sytt i är stiligt, mycket stiligt!

    Dollandesign

    ReplyDelete
  2. Flere fine vesker du har sydd! Jeg liker mønsteret så godt, men fikk dessverre ikke tak i det, det har vært utsolgt der jeg har vært - kanskje senere en gang ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS: Nå har jeg endelig fått tak i mønsteret! Håper det blir noen småposer på meg også etterhvert, og kanskje en veske... Må bare quilte ferdig en quilt først... ;)

      Delete
  3. Så kjekt det blir å dra p møte med så flotte saker! Kjempefine:)

    ReplyDelete
  4. Det var et vakkert skue , kjempeherlige stoffer du har sydd av :)

    ReplyDelete
  5. wow.så lekkert sett.
    Ingen fare å gå på quiltemøte nå...med alt som matcher..

    Hilsen fra
    HegeT

    ReplyDelete
  6. For et lekkert sett!! min favoritt var syveska:) skulle likt å hatt den når jeg skal på møte:)

    ReplyDelete
  7. Herlige ting du har sydd ferdig. Den store veska hadde passet bra til meg hihihihihih
    Får finne mønsteret ett sted. Ha en fin torsdag

    ReplyDelete
  8. Synes din veske ble utrolig fin i lekre stoff. Også veldig gøy å se småposene ferdig sydd. Flott at du også tok bilde av dem når de ikke er " snørt sammen". Har ikke sett dem sånn før, og nå forstår jeg bedre hvordan de er laget!
    Terrassen din ser kjempekoselig ut med flotte blomster. Ha en fin juniuke du og, Liv Aagot!

    ReplyDelete
  9. Så fine ting, Liv Aagot ! Skjønner at du gleder deg til neste lappemøte når du kan ta i bruk dette. Du er så flink !

    ReplyDelete
  10. Åååå, så mye fint du har sydd. Fantastisk!! :)

    ReplyDelete
  11. Så koselig å se bilder fra syrommet. Så ut til å være noen kreative damer :D
    Nydelig veske i flotte stoffer!! Har også begynt på denne veska,men ikke helt ferdig enda :))
    Ha en flott og kreativ uke!!

    ReplyDelete
  12. Kjempelekkert sett du har laget - nyyyyydelige stoffer.
    Koselig bilde fra syrommet ditt - ser du har noen fingerbøl du også :-)
    Ønsker deg en kreativ og flott uke

    ReplyDelete
  13. Kjempeflott sett du har laget. Stoffene og fargene var jo bare lekre. :-)

    ReplyDelete
  14. Så lekkert sett! Nydelig med roser og det er ekstra koselig når en får besøk på syrommet. Du verden for en utsikt du har:)

    ReplyDelete
  15. Kjmpefine vesker. Jeg må vist kjøpe det mønsteret jeg også :-)

    ReplyDelete
  16. Kjempefine vesker.Nydelige rosestoff du har brukt.Det er koselig og sy sammen.

    ReplyDelete
  17. Så lekker den veska der var og herlige stoffer du har brukt :)Kjempeflott og takk for inspirasjonen :) Bente

    ReplyDelete