Followers

Friday 11 January 2013

Fra UFO til ferdig produkt - bølgende batikk

Hei igjen!

Nå har jeg 7 som følger bloggen min, så koselig! Håper det blir flere av dere etterhvert :)

Nå er jeg godt igang med å ferdigstille div. UFO'er som har blitt liggende litt for lenge... Mon tro hvorfor jeg ikke har gjort arbeidene ferdige før?!

I dag skal jeg vise dere to løpere i batikk med bølgende former, som etter å ha ligget i en eske i x antall år, endelig har fått på seg lukkekant! Jeg valgte å skjære rette kanter rundt, derfor ble løperne noe smale, men de egner seg allikevel både på et lite bord og en skjenk.

Jeg elsker batikk og synes fargene i disse løperne er rett og slett nydelige, ulike toner i burgunder og oransje :)




Målet er å bli ferdig med alle UFO'er i løpet av vinteren, slik at jeg stiller med "blanke ark" når vår -og sommerstoffene inntar butikkene!

Jeg ønsker deg en riktig GOD HELG!

PS: Kanskje jeg kommer med noen bilder av Bonnies Mystery Easy Streey i løpet av helga, får se om jeg får ånden over meg.

Liv Aagot :)

4 comments:

  1. Fint å få ferdig UFOer.Jeg fikk sydd på en lukkekant på en løper her om dagen,jeg med.
    Herlig med balistoff,jeg har en stoooor bunke som jeg ennå ikke har brukt så mye av,men jeg har jo bunker av det meste...kan liksom ikke la vær.
    Kos deg på syrommet.God helg!

    ReplyDelete
  2. Hei Linda og god fredagskveld! Bra at våre ufo'er går over i en annen tilstand :) Det er forresten godt å ha noen stoffbunker liggende, de kommer alltids med... Men jeg har sluttet å "spare" på stoffer, og bruker dem etter hvert som jeg har lyst og behov :)
    Kos deg i helga, ser fram til å følge bloggen din videre!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Så hyggelig at du syns det, Karin Annie! God lørdag :)

      Delete